Retourbeleid

We doen ons best om je bestelling naar wens te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Daarom bieden wij een 30 dagen risicovrije proefperiode.

Ben je niet tevreden? Dan kun je het product binnen deze termijn retourneren, mits het in originele staat verkeert, met labels en zonder overmatig gebruik.

 

Retourvoorwaarden en richtlijnen:

  1. Stuur ons van te voren een e-mail naar support@manity.nl en laat ons weten dat u de bestelling of delen ervan wilt retourneren. Het retouradres is niet hetzelfde als het adres dat op het verzendetiket staat.
  2. Als we de retourzending kunnen accepteren (binnen de toegestane termijn), ontvang je van ons verdere instructies.
  3. Verpak het geretourneerde product veilig en stevig in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice hebt ontvangen. Het retouradres bevindt zich gewoon in Nederland.
  5. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Je mag zelf je pakketdienst uitkiezen. Voor een standaard pakket is dit doorgaans ca. €6/7. Voor een brievenbuspakje met track and trace vallen de kosten lager uit.
  6. Stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.
  7. Na ontvangst en inspectie van het product, verwerken wij de terugbetaling binnen 7 dagen via de oorspronkelijke betaalmethode.

 

Beschadigde of defecte producten
Is je product beschadigd of defect aangekomen? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Stuur hierbij altijd een duidelijke video waarop het probleem goed zichtbaar is, samen met het verzendlabel van de verpakking naar support@manity.nl. Alleen met deze beelden kunnen wij beoordelen of het onder de garantie valt. Valt het defect onder de garantie? Dan sturen wij kosteloos een nieuw exemplaar op. Na 14 dagen geldt ons standaard retourbeleid.

 

Kan ik het product retourneren zonder contact met jullie op te nemen?
Nee, dat kan niet. U moet eerst contact met ons opnemen voordat u het product retourneert, zodat wij op de hoogte zijn van de zending en de Track & Trace kunnen volgen voor een correcte verwerking.

 

Mijn bezorging is mislukt, wat nu?
Als uw bestelling onverhoopt niet is aangekomen—bijvoorbeeld omdat het pakket door PostNL is kwijtgeraakt of door een fout in het adres—staan we klaar om dit op te lossen. Heeft u uw bestelling na 21 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op, zodat wij uw bestelling kosteloos opnieuw kunnen versturen. Als u niet binnen 7 dagen contact opneemt, zijn de kosten voor een nieuwe verzending voor uw eigen rekening.

 

Wat komt niet in aanmerking voor terugbetaling?

  • Verloren retourzendingen omdat het pakket niet met een traceerbare en verzekerde service is verzonden
  • Ernstig beschadigde retourzendingen door slechte verpakking
  • Retourzendingen die naar een verkeerd adres zijn gestuurd
  • Retourzendingen die buiten de periode vallen
  • Retourkosten

 

Retouradres

Retouren worden in Nederland verwerkt.
Wil je een product retourneren? Neem dan contact met ons op via support@manity.nl.
Wij sturen je direct het juiste retouradres en instructies.
Zo zorgen we dat je retour correct geregistreerd wordt en snel verwerkt kan worden.

 

Contact

Heb je vragen over je retour, het proces, of andere zaken? Neem gerust contact met ons op. E-mail: support@manity.nl